Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Nisan 2015

Eyüp Sultan'dan Son kareler..

 29.03.2015 tarihinde çektiğim Eyüp Sultan fotoğrafları çok sevdiğim mübarek yerlerdendir epeydir gitmemiştim..  
 Her zamanki gibi çok kalabalıktı cemaati kaçırdığıma üzüldüm yinede orada atmosfer bambaşka :)
 Rabbim cümlemizin dualarını kabul buyursun...amiiin..
 Her milletten insan var tıpkı Mekke Medine gibi..
 Hava güzel olduğu zaman sahile koşmayalım mübarekleri ziyarette öncelik verelim bakarsınız dualarımıza da icabette öncelik verilir =)






Sevgi ve muhabbetle kalın sevgili dostlarım..

4 yorum:

  1. GELİYORUM :)MAYIS AYINDA ŞEHRİ İSTANBULDAYIM...GEÇEN YIL TORUNUM ELİMDEN TUTUP KOŞTURARAK GEZDİRMİŞTİ İNSANLAR BİZİM KOŞTURMALARIMIZA GÜLÜMSEYEREK BAKMIŞLARDI... BU SENE NE YAPARIZ BİLMEM:))İNŞALLAH HUZUR VEREN MANEVİYAT İHTİYAÇLARIMIZI DOYURMAK LAZIM...RABBİM SİZDEN RAZI OLSUN
    HATIRLATMALARINIZ ÇOK GÜZEL...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTANBUL BAŞKA BİR GÜZEL MANEVİYAT ŞEHRİ KAZASIZ BELASIZ BEKLERİZ.. ALLAH'IM HUZUR VE MUHABBETLER NASİP ETSİN SEVDİKLERİNİZ VE AİLENİZLE..
      SEVGİLER

      Sil
  2. bende en son yeni evliyken gitmiştim istanbulda oturmama rağmen yaklaşık 6 yıl oldu gitmeyeli.
    ben çok istiyorum ama eşim çok kalabalık ve her zaman park sorunu olduğu için gitmeye yanaşmıyor niyetlenincede bi mani çıkıveriyor hayırlısı bakalım elbet kısmet olur bir gün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gitmelisin niyet et Allah'tan iste çünkü çok değişti ve çok kalabalık Mekke Medine gibi... Bu sefer gittiğimde ben orayı hissettim park sorununu bi şekilde atlatırsınız bence mutlaka bir kere gel... Ben dua edicem sana oraya gitmen için sende beni unutma dualarında olur mu =)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design