Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Mayıs 2015

Hayırlı Cumalar ve Mısır Unlu Patlıcan


Patlıcanı tuzlu suda biraz haşladıktan sonra mısır unlayarak kızartıyorsunuz. Tarifim bu kadar kolay ve lezzetli şimdiden hayırlı bir cuma ve hafta sonu geçirmenizi dilerim..




♪ღ♪░░░H░A░Y░I░R░L░I░░C░U░M░A░L░A░R░░░„ø¨♪ღ♪

✿SEVGİLER SELAMLAR✿

…………….....♪ღ♪SEVMEK SEVİLENE✿

……………………..♪ღ♪YAPILAN EN GÜZEL DUADIR✿

………………………….♪ღ♪YAğMUR YAPRAĞIN✿

……………………………♪ღ♪GÜNEŞ TOPRAĞIN DUASIDIR✿

……………………………♪ღ♪BENİM DUAMDA✿

…………………………♪ღ♪SEVDİKLERİMİN HEP MUTLU OLMASIDIR✿

…………………….♪ღ♪RABBİM SONSUZ HUZUR✿

………………♪ღ♪VE MUTLULUK VERSİN✿

………….♪ღ♪MUTLU GÜNLER DİLİYORUM✿

…….♪ღ♪HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN✿iNşALLaH

✬ Ne Güzeldir "Ya Rabbim ben Pismanim" diyebilmek..

✬ Ne güzeldir "Affet" diyebilmek..

✬"Ya Rab" deyince, Rabbimizin "buyur Kulum" diyerek cevap vermesi,

✬Pismanim bütün Yapmis olduğum Günahlar'dan" derken Samimiyetle 

✬Teslim olabilmek ve ''Rabbimin Meleklerine "Şahit olun Kulumu Affettim" diye buyurmasi ne güzeldir....

✬ Bu güzelliklere Mazhar olabilmek Dua'sıyla inşaAllah! Amiiiiin..




2 yorum:

  1. Patlıcanın her yemeğini severim .Buda ayrı bir lezzetli gözüküyor Ellerine sağlık.Benim merak ettiği kabuğunu soymadan bütün olarakmı pişirilp kızarıyor.Dilimleme yokmu.Unutmadan bende sizin ve bütün islam aleminin cumasını kutluyorum.Dualarımız kabul olsun.Amin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim patlıcanlarım küçük boydu sadece ortadan ikiye bölerek yaptım.. Büyük patlıcanları boylamasına kesiliyor 1cm kalınlığında haşlandığı için acı suyu çıkıyor bazen şeritler halinde soyduğumda oluyor. yani kafama göre takılıyorum ama lezzetli oluyor =)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design