Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Mayıs 2015

Krem Şantili Mozaik Pasta, Bisküvili Pasta

Herkese hayırlı günler diliyorum uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim şükürler olsun kavuşturana :) Krem Şantili Mozaik pasta yaptım sizlerde denerseniz beğeneceğinize eminim..
  Önce krem şantiyi hazırlayalım bende sade krem şanti vardı içine 3 yemek kaşığı kakao, 2 yemek kaşığı pudra şekeri ve 1 yemek kaşığı tereyağı eritip ekledim.. 
  İçine iki adet muzu dilimleyip karıştırdıktan sonra iki paket pötibör bisküviyi iri parçalar halinde kırarak kattım ve karıştırdım..
Çok iyi karıştırıp streçli kalıba aktarıcaz..
Kalıbın her yerine eşit bir şekilde dağıttıktan sonra streci örtüp elimizle bastırarak düzelticez.. 
       Streçle örttüğümüz pastamızı iyice kalıba yerleştirdikten sonra buzlukta iki saat bekleticez..
Ve işte sonuçta nefis bir pasta afiyet şifa olsun sevgiyle kalın :)

Malzemeler
1 pk krem şanti (2 poşet)
1 su bardağı süt
3 yemek kaşığı kakao
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1 yemek kaşığı tereyağı veya margarin
2 adet muz
2 pk pötibör bisküvi

Yapılışı resimli anlatılmıştır..




0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design