Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Temmuz 2015

Güllaç Tarifi



Hayırlı ramazanlar diliyorum tüm din kardeşlerime :)
Güllaçsız bir ramazan düşünemiyorum ben ve ailem çok severiz şimdi tarifini veriyorum.
Sevgi ve muhabbetlerimi gönderiyorum..

Malzemeler

10 yaprak güllaç
1,5 litre süt
2 su bardağı şeker
Çekilmiş ceviz
Dilediğiniz meyveyi kullanabilirsiniz..

Üzeri için:
Ceviz
Kiraz 

Yapılışı
*Süt, şeker tencereye alarak kaynatın ılıdıktan sonra güllaç yapraklarını ikiye katlayıp düz kısmını tesinin kenarına gelecek şekilde yerleştiriyoruz.. bir kepçe şekerli süt döküyoruz..
* Ceviz serpiyoruz tekrar güllaç yaprağını ikiye katlayıp aynı işlemi yapıyoruz.. ben her kata ceviz serptim.. birde enüstüne kirazların altına...
*Tatlıyı buzdolabında kaldıralım iftardan sonra süsleyerek servis yapabiliriz..
* Afiyet Şifa olsun..

◢▓▓▓▓▓▓▓◣.. *★•*☆•*☆ * GÜZEL BİR RAMAZAN
︱田︱田︱◢▓▓▓▓▓▓▓◣ ⌒☆ ☆╮GEÇİRMENIZI DILERİM
︱田︱田︱︱田︱田︱◢▓▓▓▓▓▓▓◣
︱田︱田︱︱田︱田︱︱田︱田︱╢
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
YERE İNEN HER MELEK DUA'CINIZ OLSUN...
OKUDUĞUNUZ HER AYET İLACINIZ OLSUN...


0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design