Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Eylül 2015

Galete Unundan Islak Top kekler


 Herkese merhabalar ben galete unu ile ıslak top kek yaptım harika oldu çocukların çok sevecegi bir tarif ღ(。ˆ◡ˆ。)ღ*•.¸¸.•**•.ღ 

 Hamurun içinede iri çekilmiş fındık koydum üzerinede..  
Bu tarif için silikon kalıp kullandım çünkü soğuk sütle ıslatınca sütün dışarı akmasına engel oluyor.
(kekin sıcak olması gerekir..sünger gibi çekmesi için.)

♥Malzemeler

3 yumurta
1 su bardağı seker
1 su bardağı sıvı yag
1 adet orta büyüklükte elma (rendelenmis)
1,5 su bardağı galete unu 
1 su bardağı un
1 pk kabartma tozu
1 su bardağı iri çekilmiş fındık

Islatmak için süt

♥Yapılışı 

* Önce yumurta ve sekeri köpürene kadar çırpalım içine sıvıyagıda ekleyip bir-iki dakika kadar daha çırpalım.

* Galete ununu elma rendesini de ekleyelim çırpalım unu ve kabartma tozunuda ilave ettikten sonra fındıgın yarısınıda ekleyip hamur kıvam bulana kadar çırpalım.

*Hamuru minik silikon top kek kalıplarına 1 yemek kasıgı kadar koyalım. Hamur bitene kadar bu isleme devam edelim.. üzerlerine fındık serpelim..

* 15 dakikada pisiyor ve sıcakken her bir kalıba 3 yemek kasığı süt gezdirelim(süte seker koymaya gerek yok kekin içine koydugumuz seker yeterli geliyor)

* Simdiden Afiyet Sifa Olsun..








 

6 yorum:

  1. Elinize sağlık galeta unlu tatlı yapıyorum ama kekini yapmamıştım ben de sizi takibe aldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çocuklarda bende çok severek yiyoruz tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Galete unu ile keki mutlaka deneyeceğim. Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhabaa :))
    Tarifleriniz ve blogunuz çok hoş.
    Galeta unuyla hiç denememiştim. Zaman buldukça denerim tariflerii :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba =)
    Çok teşekkür ederim umarım istediğiniz lezzeti yakalarsınız. sevgi ve muhabbetle kal =)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design