Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Eylül 2015

Marmelatlı Rulo Kurabiye


Rulo kurabiye yapmak aslında çok kolay işin püf noktası buzdolabında bekletmek.. çünkü donduktan sonra prüzsüz kesiliyor 


♥Malzemeler

1 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket oda sıcaklığında margarin
1 çimdik tuz
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 avuç kadar mısır nişastası
Un (aldığı kadar)
Marmelat (istediğiniz marmelatta kullanabilirsiniz)
Dövülmüş fındık içi (cevizde olabilir)

♥Yapılışı

*Bir kaba yumurtayı, margarini ve diğer malzemeleri de koyup yoğuralım(marmelat ve fındık hariç) .
*Hamuru un serptiğiniz tezgaha alarak merdane ile açalım üzerine marmelatı sürelim ve fındık serpelim
* Rulo saralım streçleyip buzluğa kaldıralım sertleştikten sonra istediğiniz incelikte keselim (ben 1,5 cm kestim)
*Yağlı kağıt serili tepsiye ya da borcama aralıklarla dizelim. 
* Önceden 170 C de ısıttığınız fırına koyup 15-20 dk pişirelim. 
*Afiyet Şifa olsun….

Bir sağlık reçetesi hayatımıza geçirebilmek dileğiyle 

6 yorum:

  1. hemen bakmaya geldim bloguna:) tasarımın cok güzel olmuş.
    bu kurabiyede cok lezzetli görünüyorr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim hazır şablon kullandım üstelikte ücretsiz dilerseniz sizede ücretsiz olarak inirebilirim tabi farklı bir tasarımını.. blogunuzun tarzına konusuna göre.. aslında sizin şu an kullandığınızda çok güzel ve özgün bence :)

      Sil
  2. begenmene cok sevindim . dah ayeni oldugum icin kendim yapmaya calısıyorum okuyarak .
    sitenin adını öğrenebilirmiyim . fikir olur banada :)

    aslında sadece link takip edenler vs. yan sayfa başlıklarını daha farklı yapmak istiyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.ipietoon.com/ buradan alıyorum yardıma ihtiyacınız olursa severek yardım ederim kolay gelsin :)

      Sil
    2. çok teşekkürler bilgi paylaşımında bulundugun icin :)

      Sil
    3. Rica ederim Allaha emanet ol :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design