Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Eylül 2015

Mısırunlu Ekmekler

Herkese selamünaleyküm çok zor günlerden geçiyoruz ve bizlerde üzerimize düşen ibadet ve dua görevlerini yerine getirmemiz gerekiyor hemde hiç ihmal etmeden.. Allah'ım gizli veya aşikare yapılan cümle ibadet ve dualarımızı beddualarımızı kabul buyursun inşA'llah!  amiiin..

 Hayatta devam ediyor bi yandan sanal alemde izlediğim videolardan o kadar etkileniyorum ki ağlamaktan yoruldum.. sabah namazından sonra 50 adet tebbet suresini okuyorum pkk ve diğer tüm terör örgütlerinin elleri imkanları kurusun diye.. ve islam beldelerinede aynı şekilde dua ediyorum Allah'ım dualarımı kabul ettiğine yürekten inanıyorum..Biliyorum sabaha güneşin doğmasıa az kaldı Allah dilerse bitirir demekki onun rızasını alamıyoruz.. dilerim tez zamanda bizden razı olurda akan kanlar durur..
Mısır unundan kolay bi tarif hemen sıcakken ev yapımı yoğurdun içine doğruyorsunuz çok nefis oluyor tadına doyamazsınız..Ben göz kararı yaptım ama yaklaşık ölçü vericem sizlere..
Malzemeler
500 gr mısır unu
1 yumurta
2 kepçe yoğurt (kıvam bulması için su yerine yoğurt kullanın)
1- 2 yemek kaşığı sıvıyağ veya oda sıcaklığında tereyağı
güzelce kaşıkla karıştıralım kıvam bulmasını istiyorsak yoğurt ekleyelim.
Ve teflon tavaya bir yemek kaşığı hamur koyun, kaşıkla üzerini düzeltin tavada kızartın sıcak iken yoğurtun içine doğrayın servis yapın çok beğenilecek inanın afiyet şifa olsun..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design