Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Ekim 2015

Ciğer Sote


♥Malzemeler

1 adet karaciğer (Kurbanlığımızın ciğeri biraz dondurduktan sonra kuşbaşı doğrayın)
3 baş soğan
1 domates
karabiber ve tuz
sıvı yağ

♥Yapılışı

* Ben önce soğanları domatesi salçayı kavurduktan sonra ciğeri pişirmeyi seviyorum.
* Öyle yaptım bana göre lezzetli oldu birde böyle deneyebilirsiniz..
* Ciğer pişene kadar sıcak su ilave edip çektirebilirsiniz damak tadı bazıları çok pişmiş sever benim eşim gibi :)
* Afiyet Şifa olsun…

Rızık demek sadece yemek demek değildir..

6 yorum:

  1. Merhabalar, ciğer soteniz çok leziz ve iştah açıcı olmuş. Et sote gibi görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet et sote gibi oldu :7 teşekkür ederim güzel yorumunuz için..

      Sil
  2. GÖRÜNTÜ HARİKA ABLAM TOPARLANDIM GELMEK ÜZEREYİM:)AFİYETLER OLSUN ELLERİNE SAĞLIK ....AYNEN BENDE ÇOK AZ BİRAZ SU KATIP ÇEKTİRİRİM...CAN SELAM VE DUALARIMLA KAL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin Allah kaza bela vermesin inşA'llah @};-

      Sil
  3. ciğer yemem ama ellerine sağlık canım.afiyet bal olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzellik nasıl yenmez 8-7

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design