Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ekim 2015

Hashaslı Çörek,1437 yılına girdik :)

1437 yılına girdik hicri yeni yılımız mübarek ve hayırlara vesile olsun insA'llah ..

♥Malzemeler

1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı ılık su
yarım paket yaşmaya
1 tatlı kaşığı tuz (az geldi siz biraz daha arttırabilirsiniz)
2 yemek kaşığı toz şeker
1 yumurta
Aldığı kadar un

Üzerine
1 yumurta sarısı
2 yemek kaşığı sıvıyağ


♥Yapılısı

*Önce kabımıza ılık su ve sütü alalım içine yarım paket yaş mayayı, şekeri katalım karıştıralım. Daha sonra yumurtayı, sıvıyağı tuzu da ilave edip iyice karıştıralım. Unu azar azar ekleyerek elimize yapışmayan bir hamur yoğuralım üzerini örtelim mayalanması için bir kenarda bekletelim..

* Hamurumuzu unladığımız tezgahın üzerine alalım merdane ile iyice açalım yırtılmalar olsa da önemli değil rulo saracağımız için sorun olmaz.. 

* Hashas ve cevizi serpelim rulo yapalım. (Önce fırça ile erimis tereyağı veya margarin sürmeyi unutmayalım)
* Asağıdaki resime bakalım ruloyu ortadan kesip birbirine dolayalım kalıba yerlestirelim.

*Asağıdaki resimden anladıgınızı umarım:)

* 170 derece fırında kızarana kadar pişirilir.. Afiyet Şifa olsun..

* Sevgi ve muhabbetle kalın.. Afiyet Şifa olsun..

arşivimden seçtim bu resmi yapım aşamasında tekrar resimlemedim  



8 yorum:

  1. çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgiler =)

      Sil
  2. Merhabalar, haşhaşlı çöreğiniz süper güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.Yeni yılımız hayırlara vesile olsun inşaallah..

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz teşekkür ederim amiiin Allah Razı olsun =)

      Sil
  3. Biz uzaktan iletişim kurabilirsiniz çevirmen teşekkürler. Ben blogunuza okuyorum , bu yüzden diğer ülkelerden gelen gıdalar ilgileniyorum . Ben tercüme doğru olduğunu umuyoruz.
    Arjantin selamlar. Ağustos ayında ben oradaydım ve ben çok güzel bir şehir buldum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz İstanbul dünyanın en güzel şehirlerindendir =)

      Sil
  4. harika bir görüntü sunum canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design