Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ekim 2015

Kasnakta Tıg Boncuk Isine Basladım :)


Bu bir elbise yakası 
Kasnakta tıgla boncuk isi kursuna başladım henüz emekliyorum diyebilirim ama hocamız bizleri cok yüreklendiriyor.. Allah Razı olsun ondan..
Bu bir tepsi olacak bi arkadaşımız yapıyor bitince sizlerle paylaşırım çok güzel oluyormuş diyorlar =)
Bu da benim yaptığım çalışma boncuk dizmeye ikinci derste basladım =) 
Elbiselere yapılan modellerden sizler için bi kac tane sectim ben cok begeniyorum sizce nasıllar?

 Bu yakaya yapılan bir model..
 Bu nasıl harika değil mi aslında hanımlar zor değil hata kapatma teknikleride var emekler hic bosa gitmiyor ..
Buda cok guzel :)

Aslında bir endüstri olmuş Rusya da Hindistan'da ve uzak doğuda o kadar çok videolar var ki bunu paylaştım sizlere bi fikir vermek adına..
Asura gununuz mubarek olsun sevgilerimi muhabbetlerimi gonderiyorum. Allah'a emanet olunuz..

4 yorum:

  1. Merhabalar, tebrik ederim hepsi birbirinden şık ve güzel çalışmalar olmuş. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaptığım çalışma üstten üçüncü resim, kasnakta tığ ile boncuk işi pek bilinmediği için diğerleri nette bulduklarım örnekler takipçilerime daha iyi anlatabilmek adına..

      Sil
  2. ÇOK HOŞ VE ŞIKIR ŞIKIR HATTA İSTEDİĞİN GİBİ YAPILA BİLİR SADEDE OLABİLİR BENİM İŞİM BU CANIM YAKIN ÇEKİMLE TAKTİKLERİNİ BİRAZ BAHSETSEN ZAHMET OLMAZSA KUMAŞ ALTINAMI ÇİZİMLER OLUYOR:))SEVGİLERİMLE ABLACIM BANA YORUMLA BİR BİLGİ VERİRMİSİN LÜTFEN DERGİSİ FALAN VARMI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben su an bohca ve seccade takımı yapıyorum onu bi sonraki posta paylaşmaya deniycem..elbise ve kıyafet ustune nasıl yapıldığını hocama sorup size donerim.. yaparken resimlemeye gayret edicem ne kadar başarılı olurum bilemem :) sevgiler..

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design