Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ekim 2015

Turk Kahveli Irmik Tatlısı



 Merhabalar hayırlı sabahlar diliyorum serin bir İstanbul sabahından :)

 Tatlı krizi tutarya insanı işte akşam beni de tuttu 
hemen bu tatlıyı yaptım çayın yanına krizi atlattım dilerim güzel ülkem ve tüm islam beldeleri de krizlerini atlatır güzel günlere kavuşurlar..amiin..

♥Malzemeler

2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı irmik
2 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tepeleme mısır nişastası
1 çay kaşığı Türk kahvesi

Üzeri için 
fındık

♥Yapılışı

*Önce tencereye sütü alalım soğukken irmik, şeker, nişastayı koyup çırpalım ve sürekli karıştırarak göz göz olana kadar pişirelim..
* Ben silikon kalıp kullandım sizler fincanda kullanabilirsiniz tercihinize kalmış irmik tatlısının yarısını kaşıkla paylaştıralım. (Kalıplar yarıya kadar doldurulacak)
* Tencerede irmik tatlısının kalan yarısına 1 çay kaşığı Türk kahvesi ekleyip göz göz olana kadar sürekli karıştırarak yaklaşık 1-2 dakika kadar pişirelim ve diğer yarım doldurduğumuz kalıplara paylaştırıp servis yapana kadar buzdolabına kaldıralım.
* Üzerine fındık, ceviz, hindiztan cevizi veya kahve serperek servis yapalım..
*Afiyet Şifa olsun..

♥Ben margarin ve yag kullanmıyorum tadında farkedilir bi degisiklik olmuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design