Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Ekim 2015

Yogurtlu Corba, veya Yogurt Corbası



Soğuk algınlığına alternatif olarak düşündüğüm bir çorba çok severim tavuksuyu ile yapılınca şifa kaynağı.. ve her evde en çok pişen bir çorba diye düşünüyorum gelelim tarifine..

♥Malzemeler

*1 kase yogurt,
*1cay bardağı pirinc,
*1-2 kasık un,
*1 adet yumurta sarısı
*1 yemek kasıgı nane,
*2 yemek kasıgı tereyagı,
*1 cay kaşıgı kırmızı pul biber,
*6 su bardağı su.(1-2 su bardagı tavuksuyu üzerini normal su ile tamamlayabilirsiniz)

♥Yapılışı

*Tencere içerisine pirinci ve suyu koyalım ve pisirelim.
*Ayrı bir kabın icerisine unu su ile cırpalım pürüzsüz hale gelince kaynayan tencereye sürekli karıştırarak ekleyelim.
*Kaynamaya basladıktan sonra kısık ateste 5 dakika daha kaynatıp altını kapatalım.
* Yogurta yumurta sarısını ekleyip cırpalım corbaya katalım..
* Tavaya tereyagını koyup eritelim.
*İcerisine kırmızı pul biber ve nane ilave edelim.
*Kısık ateste nane ve kırmızı pul biberi yakmadan 1-2 dakika pisirelim.
*Yogurt corbasının üzerine veya servis tabagına da tereyaglı karısımdan gezdirelim.
*Yoğurt Çorbası servise hazır.
* Afiyet Sifa olsun..



6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Çok lezzetli bir çorba olmuş.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım :) takibe aldım banada beklerim ayrıca okumayı seven herkesi bloğuma beklerim :) http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende sizi takibe aldım :)

      Sil
  3. Canım iadeyi ziyarette geldim .... Zaten takipteyim bu leziz blogu ... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet buldum sizi ve takibe alabildim =))

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design