Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Kasım 2015

Malatya Katmeri, Katmer Resimli Anlatım

Herkese merhabalar nefis bir tarif  çok hafif tadına doyamadım ben sizlere resimle anlattım daha kolay yapabilirsiniz.. malzemeler en son resimin altında..



 Kavrulmuş susam eklerseniz daha şifalı olur..



tereyagı sürüyoruz miss gibi oluyor :)

♥Malzemeler

2 küçük kase mısır unu
2 küçük kase buğday unu(esmer)
5 küçük kase normal un (beyaz un)
1 çay bardağı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı kuru maya
tuz

Dilediğiniz iç kullanabilirsiniz benim hazırladığım iç malzemesinde: Köy peyniri, sivri biber, kekik ve kavrulmuş susam

♥Yapılışı

* Tüm malzemeleri karıştırıp bir hamur elde edin.

* Uzun süre yoğurulması gereken bir hamur ve en az 4-5 saat önceden mayalanmaya bırakılacak (geceden yapın)

* Resimlere bakarak yaparsanız başarılı olursunuz..

* Afiyet Şifa olsun..

4 yorum:

  1. Elinize sağlık bayılıyorum böyle tariflere sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin son yayınladığınız "PIRASALI TAZE FASULYE TAVASI"nın tadına bakmam lazımdı malzemelerini okuyunca çok sevdim. =)

      Sil
  2. hımmm harika.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design