Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Aralık 2015

Damla Cikolatalı Kek


♥Malzemeler


*3 adet yumurta
*1,5 su bardağı toz şeker
*1 su bardağı süt
*4 su bardağı Un
*1 paket Kabartma Tozu
*2 limonun rendelenmiş kabuğu
*1 çay bardağı damla çikolata
*1 su bardağı sıvı yağ

♥ Yapılışı

*Yumurtalar ve şekeri mikserle 5 dakika boyunca çırpın.

*Sıvı Yağı ve sütü ekleyip birkaç dakika daha çırpın. 

*Elenmiş Un, kabartma tozu ve rendelenmiş limon kabuğunu ekleyip birkaç dakika daha karıştırın. 

*En son damla çikolatayı ilave edin. Tahta bir kaşıkla karıştırıp yağlanmış bir kek kalıbına dökün.

*Önceden ısıtılmış 170 dereceye ayarlı fırında 30-35 dakika pişirin. Fırından alın, ızgara telin üzerinde soğumaya bırakın. Dilimleyip servis yapın.

*Afiyet Şifa Olsun :)

6 yorum:

  1. şimdi olsa bir dilim yerdim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgiler @};-

      Sil
  2. Ellerine sağlık,bu aralar keksiz çay düşünemiyorum:)Afiyet olsun,selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin uzun zamandır bloguma uğramamıştın çok sevindim sevgiler :x

      Sil
  3. Kek çok güzel olmuş benim çocuklar damla çikolatalı her şeye bayılıyorlar tam onlara göre olmuş bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damla çikolatalıyı kim sevmez ki bizimkilerde bende bayılıyorum :-bd

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design