Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Aralık 2015

Kasnakta Boncuk İşi Tepsimi Bitirdim İlk Göz Nurum :)

 Herkese merhabalar en güzel terapi sevdiğiniz bir meşguliyet birşeyler üretmek..
 Daha ikinci derste pes deyip vazgeçtiğimde arkadaşlarım hocam beni bırakmadılar ve şimdi onlara çok dua ediyorum hepsinden Allah Razı olsun..
 Acemiliğimi attım diyebilirim şimdi ise tasarım kabileyetini kullanıp güzel işler çıkarmaya geldi..

 Bence en güzeli resimle anlatım öyle değil mi :) 
 Lalelerde boncuk sarma tekniği kullandık ve hocam yardım etti Allah Razı olsun..
 Ama şimdi kendimde cesaretle yapabilirim eserime bakınca sıkıntılara değdiğini düşünüyorum :)
 Burada kasnaktan çıkarıp kumaşa dikilmiş halini görüyorsunuz..
Daha yakın çekim hataları var ama ilk işim olduğu için :)
Herkese bir hobi seçip meşgul olmasını tavsiye ederim sevgiler ve BAŞARILAR :)

4 yorum:

  1. SÜPER ELLERİNE SAĞLIK ...HOBİLERLE UĞRAŞMAK CAN KURTARIR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen en güzel terapi hobilerle uğraşmak ve spor yapmak :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş .Eline ve emeğine sağlık.Hobi bence bir terapidir ve ev hanımlarına ısrarla tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben üstelikte çalışıyorum hafta sonları kasnakta tığ boncuk işi kursuna gidiyorum çok zorlanıyorum ama terapi olduğunu rahatlığımı hissediyorum :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design