Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ocak 2016

Kur'an Töreni İçin Sıbyan Mektebinde Hazırlıklar


 Sibyan mektebinde Kur'an Töreninde olması gereken bazı incelikleri sizlerle paylaşmak istedim.
Örneğin "Kur'an-i Kerime Geçiş Belgesi" 
Erkek çocuklarına simli evadan yıldızlı kurdela eşliğinde kız çocuklarına yine simli evadan papatya eşliğinde verilebilir. Yukarıdakilerini ben yaptım umarım beğenmişsinizdir..

 Bu harfleride ince keçelere çizdim kestim silikon ile Zehra Hoca yapıştırdı.. 
Fikirde Zehra Hocamızındı Allah ondan Razı olsun.. beraber güzel bir ekip olduk tasarlayıp üretiyoruz :)

Pankartlar hazırladık pet tabaklardan :)

 Furkan'ımızı görüyorsunuz tacımız tamamen Zehra Hocamızın tasarım ve kesimde ona ait çok güzel oldu kız çocuklarımızın ki daha farklı resimlemeyi unutmuşum  :)
 Arkadaşlarına "Yaşasın Kur'an okuyorum" derken hatim ettiğinide görürüz inşA'llah..
 Furkan masa arkadaşlarını kendi seçme hakkına sahip en sevdiklerini yanına aldı ve pankartlarımız ellerinde..
 Pankartlarımız nasıl olmuş ?
 Sevgili velimiz oğluna pasta yaptırdı ve diğer hazırlıklarıda çok güzeldi Allah Razı olsun..


Hepinize sevgi ve selamlarımı gönderiyorum hoşçakalın
Allah yar ve yardımcımız olsun.
ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ▄ஐ

2 yorum:

  1. Maşallah baktıkça çok duygulandım. Hafız olmalarını Yüce Mevla'm nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin Allah her eve en azından bir hafız nasip etsin inşA'llah..
      Allah Razı olsun :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design