Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Şubat 2016

Boncuklu şase takımı

 Kasnakta tığ boncuk işi seccadem biti şase ve havlusu ile beraber resimledim umarım  gelinim kıymetini bilir..
çok severek ve sevgimi katarak yaptım 6 şubat 2016 c.tesi günü oğlumun nişanına yetiştirdim.
Gelinim Tokat Artova'lı ve geleneklerine göre 
çeyizler nişanda herkesin içinde açılıyormuş el emeği göz nurum ile yaptım diğer aldıklarımı da fırsat bulunca paylaşmayı düşünüyorum çok yoğunum ancak nişan bitince..
 boncuklu şasesi alabilirsem altın rengi bir püskül takmayı düşünüyorum :)
Pudra pembe havlu bulmakta çok zorlandım sonunda böyle bir şase takımı yaptım eksik olarak Kur'an kabı ve tespihliği ama kullanılmıyor denilince vazgeçtim..
Allaha emanet olun yeni ve güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..
  

9 yorum:

  1. rengide kendide çok şık olmuş canım.emeğine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabiki gelirim :)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık.Umarım kıymetini bilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım inşA'llah :)

      Sil
  4. Emine hanım inanın çok güzel olmuş.Gelininiz çok şanslı.Şimdiden güle güle kullansınlar.Sizinde ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım Allah tamamına erdirsin çok mutlu olsunlar ve sağlıkla kullansınlar inş.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design