Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Nisan 2016

Kur'an Törenine Hazırlık


okulun süslemesi bana ait Eda'nın töreninden kareler bakalım beğenecek misiniz :)

 Törenler çok yorucu oluyor evde pişirip sizlerle paylaşamayınca bende törenlerimiz paylaşayım dedim çünkü hazırlıklar baya emek istiyor eve enerjim kalmıyor..
Duvar süslemeleri de bana ait daha önce  paylaşmıstım buraya bakabilirsiniz  "Anaokulu Etkinlikleri ve ilginç tasarımlar" etiketlerini tıklayarak bakabilirsiniz..

Velimizin diğer hazırlıklarıda aşağıda sizlere ilham kaynağı olabilir :)






Eda'mız bindallı giydi törende ve ertesi günü Bulgaristan'a tatile gitti..
Sevgiler güzel ilhamlar diliyorum tören için fikir arayanlara :)


2 yorum:

  1. O maşaALLAH kuzucuklara.Çok hayırlı işlere vesile oluyorsunuz.Temiz ve güçlü bir nesil istiyorsak eğer ALLAHını ve Peygamberini öğretecek ve sevdireceğiz.ALLAH bütün yavrularımıza hayırlı ömürler nasip eylesin.Masa muhteşem görünüyor.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle temiz nesiller yetiştiyoruz Allah'ı (cc) Peygamberini (sav) bilen.. :)

      Sil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design